Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Χείρωνας. Στον Ύπνο αδελφές μου! Στον 'Υπνο!




27. 12. 2013




*** Κένταυρος Χείρων ***




Ο Μισός Θεός, μισός Άλογο Δάσκαλος μου

είναι κυριολεκτικά αποφασισμένος να κάνει 

ένα ισχυρό training στους Πλανήτες μου

καθώς και οι Πλανήτες στον Ουράνιο Θόλο

είναι το ίδιο αποφασισμένοι να του πούνε 

μερικά φωνήεντα του γενέθλιου Χειρωνούλη μου.





Με τόσο Χείρωνα να δεσπόζει στο Ωροσκόπιο μου 

αυτές τις μέρες, 

έπιασα τον εαυτό μου να σιγοτραγουδά

το '' Μην μου χτυπάς τα Μεσάνυχτα την Πόρτα''

λες κι έχει καμιά όρεξη ο Κένταυρος 

να ξενυχτήσει για πάρτη μου, 

κι ακόμα πιο πολύ 

να μου χτυπάει τα κουδούνια 

μες τη νύχτα. 




Στην πραγματικότητα κάνει ακριβώς το αντίθετο.

Μου φέρνει μια τεράστια υπνηλία, 

και με στρώνει στον ύπνο από νωρίς, 

μπας και σταματήσω να τον πρήζω 

(μπρήζω λέμε στην Μακεδονία) 

και να τον ρωτάω συνεχώς τα ίδια και τα ίδια.





''Θα την κάνω άνθρωπο'' είπε ο Χείρωνας 

και από τότε το μάτι είναι συνέχεια γλαρωμένο.

Όπου με βάλεις ρίχνω κι έναν υπνάκο.

Στο σουαρέ των Χριστουγέννων η κομπανία έπαιζε, 

τα τραγούδια κι οι χοροί αντηχούσαν ως το Πήλιο - 

τα άκουγε ο Κένταυρος 

- καθώς Δάσκαλος και της Μουσικής ο ίδιος -

κι η καλή σου, ναι εγώ, το είχε ρίξει πάλι στον ύπνο. 

Ούτε οι φωνές, ούτε τα γυναικόπαιδα που αλάλαζαν, 

στάθηκαν ικανά να με ξυπνήσουν.

Στον Ύπνο αδελφές μου, στον Ύπνο!




Σου λέει ο Κένταυρος, άστην καλύτερα να κοιμάται παρά

να πιάσει κανένα ακόντιο, κανένα βέλος, και να το ρίχνει 

προς πάσα κατεύθυνση. 

Γιατί εδώ που τα λέμε Χείρωνας είναι αυτός.

Κένταυρος είναι αυτός. 

Ιατρός και Διδάσκαλος αλλά το Ακόντιο 

το ξέρει απ' έξω κι ανακατωτά! 




Α! Όλα κι Όλα, όταν ο Χείρωνας αποφασίζει 

να ανακατευτεί με τα του Οίκου σου

μην εκπλαγείς αν θέλεις να ανέβεις στο Άλογο 

να πάρεις το Σαμουράι Σπαθί σου, 

να πάρεις το Ξίφος σου, και να τα κόψεις όλα. 



Έτσι λοιπόν, κόψε το ένα κόψε το άλλο,

πάνω στο άλογο συνέχεια μέσα στο 2013

σου λέει άστηνα να κοιμηθεί τις τελευταίες 

μέρες της Χρονιάς.




Κι έτσι ο καλός μου 

- τον καλοπιάνω γιατί δεν ξέρεις τι γίνεται! - 

αποφάσισε να με κουράρει χωρίς να ζητάει τίποτα.

Ούτε μάχες, ούτε αλαλαγμούς, ούτε σούπα μούπες, 

ούτε να τρέχω πάνω κάτω τα βουνά σαν το κατσικόπουλο.



Μόνο παραδώσου στον Ύπνο μου λέει, 

θέλεις ξεκούραση μου λέει, 

τώρα κόβεις στο αιθερικό μου λέει.

Και γι΄αυτό χρειάζεσαι Ύπνο μου λέει.





Δεν είναι τέλειο? Τέτοια περιποίηση από 

τον Χείρωνα δεν την φανταζόμουνα! 

Άκουγα από τον Παππού μου τον Ηρακλή 

πόσο τους είχε ταράξει στα πους απς 

και στην τοξοβολία - αλλά αυτά θα σας τα πω 

άλλη φορά - και μια επιφύλαξη την είχα!




Οπότε Καληνύχτα Χείρωνα!

Είθε να γίνουν οι Θεραπείες που θέλεις να κάνεις

με τον πιο όμορφο, εύκολο, κι αρμονικό τρόπο.




Είθε να μας Ελευθερώνεις από ό,τι μας εμποδίζει 

να καλπάζουμε στη Ζωή, 

με την Ελευθερία που Κάλπαζαν

οι Ημίθεοι Μαθητές σου.





Σ' ευχαριστώ :-)





αριάνα παπακώστα

2 σχόλια: