Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Πανσέληνος Έκλειψη στον Ζυγό. Θα Εκλείψει το Εγώ ή ο Έρωτας?





 11. 4. 2014


*~~~~* Πανσέληνος - Σεληνιακή Έκλειψη *~~~~*

 *στον Άξονα Κριού - Ζυγού/ 15 Απριλίου*


Εκλείπει ο Έρως*



Εκλείπει, Εκλείπεις, Εκλείπω, Εκλείπουμε...


Η Σεληνιακή Έκλειψη (εντελώς Μαινάδα)
γίνεται στον Άξονα Κριού - Ζυγού
και τα' χει πάρει στο Κρανίο.



Στη Χώρα του Άρη και της Αφροδίτης.

Η Έκλειψη είναι Έλλειψη.

Λείπει ο Άρης. Λείπει κι η Αφροδίτη.
Φύγανε.
Όχι που θα καθόντουσαν
να σε περιμένουνε να ξεκουνήσεις
που κάθεσαι και παραμυθιάζεσαι με τα βολικά
και τα εύκολα.



Γιατί ο Έρωτας είναι μεν Φτερωτός και Γρήγορος
αλλά Βολικό κι Εύκολο δεν τον λες.

Το Βολικό και το Εύκολο
δεν έχει καρδιοχτύπι.
Δεν έχει ρίσκο.
Δεν έχει Περιπέτεια.

Κι αν δεν έχει Περιπέτεια Δεν Είναι Έρως.

Έρως και Ησυχία δεν πάνε μαζί.


***


Σου λέει λοιπόν η Φεγγάρω η Έκλειψη,
ας τους λείψει ο Άρης κι η Αφροδίτη,
ας μείνουνε αμανάτι με τον Ερμή και τον Ουρανό
να τους έρθει κάνα Φλας (ήτοι Πνευματική Αναλαμπή)
να χουν να πορεύονται!


Και να καταλάβουν την Έλλειψη Αρμονίας (Ζυγός)
που φέρνει η Έλλειψη του Έρωτος (Κριός).

Εκλείπει ο Πόθος κι η Ζυγαριά μπαλαντζάρει.



***


Οι σχέσεις σου ( Ζυγός ) δεν μπορούν να είναι πια
αυτό που ήτανε.
Το έργο άλλαξε και ούτε εσύ (Κριός) μπορείς να είσαι πια
αυτό που ήσουν.

Στην πραγματικότητα αυτό που ήσουν δεν υπάρχει.

Αλλά κι αυτό που ήταν ο Άλλος δεν υπάρχει. Πιά.



***



Η Σεληνιακή αυτή Έκλειψη

έρχεται να τελειώσει σχέσεις 

ή να τους δώσει άλλη μορφή.

Έρχεται να σου Θυμίσει τον Έρωτα

ή μάλλον την ανυπαρξία του στη Ζωή σου.

Γιατί άλλο Σχέση, κι άλλο Έρωτας.

Ο Έρωτας Δεν είναι Σχέση.

Κι η Σχέση Δεν είναι Έρωτας.

Ό,τι μπαίνει σε καλούπια Δεν είναι Έρωτας.

Ό,τι μπαίνει σε Κλουβιά Δεν είναι Έρωτας.

Ο Έρωτας είναι Αέναη Ροή χωρίς Όριο

η Σχέση έχει Όριο,

η Σχέση είναι Το Όριο,

έχει Προκαθορισμένη,

προδιαγεγραμμένη πορεία,

στην Σχέση Ένα κι Ένα κάνουν Δύο,

στον Έρωτα Δεν Υπάρχουν Αριθμοί.


***


Έκλειψη στον άξονα Κριού - Ζυγού.

Τι Τελειώνει στη Ζωή σου?

Τι Τελειώνει στις Σχέσεις σου?

Μήπως αλλάζει ο Τρόπος που Συνδιαλέγεσαι

με τους Άλλους?

Αλλάζει ο Τρόπος που Ερωτεύεσαι?

Μήπως αντιλαμβάνεσαι πως

ποτέ ως τώρα δεν Ερωτεύτηκες

και το μόνο που έκανες ήταν να

συνάπτεις ''Σχέσεις"?


***





 Κι επειδή οι Σχέσεις είναι δίνω παίρνω

ένιωθες ασφάλεια, έλεγες έστω και ασυνείδητα

''θα δώσω αυτό και θα πάρω αυτό''

''δεν θα είμαι μόνος/μόνη''

''θα έχω κάποιον να με φροντίζει''

''θα ανήκω κάπου και θα νιώθω οικεία''......




......Όμως ο Έρωτας δεν θέλει να νιώσει Οικεία.....

Η Ανασφάλεια είναι το Σπίτι του

κι η Μοναξιά η Σκεπή του....

Η Ασφάλεια τον Διώχνει μακριά

κι η Οικειότητα τον Ξορκίζει....



Ο Έρωτας δεν έχει ανάγκη να ανήκει κάπου

γιατί δεν χωρά πουθενά.


***


Έκλειψη στο Ζυγό.

Θα Ερωτευτείς?

Θα Ποθήσεις?

Θα Επιτρέψεις να Χάσεις το Εγώ?

Γιατί στον Έρωτα αυτό που Εκλείπει 

πρώτα απ'όλα είναι το Εγώ.

Αυτή Είναι και η Ελευθερία

που σου δίνει ο Έρωτας.

Η Ελευθερία από το Εγώ.

Γιατί το Εγώ μπορεί να κάνει Σχέσεις.

Δεν μπορεί όμως να Ερωτευτεί.

Για να Ερωτευτείς πρέπει πρώτα

να εγκαταλείψεις το Εγώ.

Αλλιώς πως θα βυθιστείς στη Ροή του Έρωτος?

Πως θα χωρέσεις μέσα σου το Άπαν 

που είναι ο Έρωτας

αφού το Εγώ σου είναι το Άπαν?




***


Πανσέληνος - Έκλειψη στον Άξονα Κριού - Ζυγού.

Το Σύμπαν σου λέει

πως αν θέλεις να ερωτευτείς

πρέπει να Εκλείψει το Εγώ σου.

Στητά και Περήφανα, όπως λέει 

ο Δάσκαλος Σαντγκούρου, 

δεν μπορείς να μπεις, 

δεν μπορείς να βουτήξεις στον Έρωτα.

Γιατί πως να Fall in Love

δηλαδή πως να βυθιστείς στον Έρωτα

αν δεν δεν ξεφουσκώσει το Εγώ?


***

Θα εκλείψει τελικά το Εγώ 

ή ο Έρωτας?




Αριάνα Παπακώστα







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου