Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Πανσέληνος Αυγούστου. Η Καρδιά μου*





 10. 8. 2014



Πανσέληνος σήμερα στις 9 και 10 το βράδυ.

 Στην 18η Μοίρα Λέοντα ~ Υδροχόου.



Κάνε τον Κόσμο Σπίτι σου*

Κάνε την Καρδιά σου Σπίτι για τον Κόσμο*


Κάνε την Καρδιά σου Χαρά για τον Κόσμο*


Και πες αντίο σε ό,τι σου πονάει την Καρδιά.





Σελήνη στον Υδροχόο και Ήλιος στον Λέοντα.

Στην 18η Μοίρα.*



Έχω την Σελήνη μου στην 18 ~ 19 Μοίρα του Λιονταριού.

Δηλαδή έχω την Καρδιά μου εκεί.


Λέω πως έχω Καρδιά Λιονταριού

και ναρκισσεύομαι! 

Καρδιά που βρυχάται.

Άλλες φορές γλυκιά και σιωπηλή. 

Άλλες ματαιόδοξη και φασαριόζα.

Παιδική και Γενναιόδωρη.

Άλλες βούτυρο κι άλλες πέτρα.



Τι είναι ο Λέοντας;

Είναι το Παιδί του Ζωδιακού.

Παιδιά που παίζουν στην ακρογιαλιά.

Με Χαρά.

Παιδιά που παίζουν τους Βασιλιάδες και τις Βασίλισσες.

Παιδιά που κάνουν τον Κόσμο Βασίλειο τους. 

Παιδιά που μεταμορφώνουν τον Κόσμο σε Φαντασία.




Η Καρδιά μου στην 18 ~ 19 του Λιονταριού

έχει κι έναν Κρόνο να την τετραγωνίζει.

Κι από φωτιά την κάνει πάγο.

Κι από παιδί την κάνει γέροντα.

Γέροντα αυστηρό. 

Που δεν αφήνει το παιδί να παίξει.

Και να χαρεί.

Ο Κρόνος θέλει να κάνει το παιδί ενήλικα. 




Έτσι κι η σημερινή Πανσέληνος.

Έχει τον Κρόνο από πάνω της

και δεν την αφήνει να παίξει.

Δεν σε αφήνει να παίξεις.




Θέλει να σε βάλει να διευθετήσεις 

κάποια θέματα με την Καρδιά σου.

Με την Θηλυκή σου Υπόσταση ίσως.

Με την Δεκτικότητα σου.

Με την Μάνα σου.

Με τις γυναίκες της ζωής σου.

Με την Θηλυκή Αρχή μέσα σου.





Πως συμπεριφέρεσαι στην Καρδιά σου;

Την λαμβάνεις υπόψη σου;

Την αγχώνεις;

Την στρεσάρεις;

Την θρέφεις;

Της δίνεις χαρά;

Την ξεκουράζεις;

Την στεναχωρείς;





Αυτές τις μέρες έχεις να βάλεις τάξη σε πολλά.


Να στεγνώσεις λίγο την Καρδιά σου 

από τα περιττά νερά που παραλίγο να την έπνιγαν.



Ο Υδροχόος είναι Αέρας κι ο Λέοντας Φωτιά.

Ο σκοπός τους είναι 

να στεγνώσουν την καρδιά σου (Σελήνη)

από την υγρασία.



Ο Υδροχόος ρέει το Ύδωρ στις Κούπες.

Είναι σοφός και προσέχει την ποσότητα του ύδατος.

Η καρδιά δεν μπορεί να αντέξει παραπάνω απ'όσα 

χωράει η κούπα της.



'' Ξεκούρασε την Καρδιά σου ''

σου λέει ο Κρόνος κι ο Υδροχόος κι ο Λέοντας.

Κάνε μια Παύση. 

Ένα διάλειμμα.

Πέταξε από την Καρδιά σου κάθε τι περιττό

ώστε να μείνει ανάλαφρη σαν πούπουλο.



Πέταξε από την καρδιά σου κάθε τι που μπορεί 

να την στενοχωρήσει. 

Κάθε τι που μπορεί να την κάνει 

να νιώσει βάρος ή πίεση.





Αυτή η Πανσέληνος είναι η Πανσέληνος μου.

Εκεί. Στο Μέρος της Καρδιάς.

Ο Κόσμος μπορεί να γίνει η Καρδιά σου.

Μπορεί να γίνει το Σπίτι σου.

Όπου κι αν είσαι. Με όποιους κι αν είσαι.

Όλοι είναι αδέλφια σου.

Ο Υδροχόος είναι Αδελφότητα.

Ο Λέων είναι το Φως.

Η Σελήνη είναι η Καρδιά σου.

Και το Σπίτι σου.

Που είναι η Καρδιά σου?

Που είναι το Σπίτι σου?

Που είναι το Φως σου?





Λέω πως αυτή η Πανσέληνος είναι η Πανσέληνος μου.

Ό,τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον Ουρανό

υπάρχει στον γενέθλιο χάρτη μου.


Αυτή η Πανσέληνος είναι η Πανσέληνος της Σελήνης μου.

Η Πανσέληνος της Καρδιάς μου.

Στη 18η Λέοντα ~ Υδροχόου.

Κάτι Φωτίζεται.

Κάτι Μεγαλώνει.

Κάτι Αποκαλύπτεται.

Κάτι Ολοκληρώνεται.



Και αυτές τις μέρες πονάει η καρδιά μου.

Κυριολεκτικά.

Ο Μυς της Καρδιάς.


Μια Πανσέληνος πάνω στην Καρδιά μου.

Στο υπέροχο νησί του Φωτός.

Μια θεραπεία έχει γίνει κι η Καρδιά βρυχάται 

για να την προσέξω.

Για να μου πει πως δεν της έδωσα την σημασία 

που της έπρεπε.

Για να μου πει πως χρειάζεται χάδια κι Αγάπη.

Μόνο.


Ο Πόνος.

Στην πραγματικότητα είναι Φως.

Σου Φωτίζει το σημείο που πρέπει να προσέξεις.

Στο Ορατό και στο Αόρατο.

Κάτω απ' τον Ήλιο.

Στη Θάλασσα.


Για λίγο. Και μετά Ησυχία.

Και μετά Φόβος.

Γιατί η Καρδιά πονάει;



Και μετά Εμπιστοσύνη.



Και μετά  το τραγούδι της Νατάσας Μποφίλιου

απαντά:


''η καρδιά πονάει όταν ψηλώνει''.



Ναι. 

Με την Πανσέληνο αυτή, 

η Καρδιά ψηλώνει.

Η Ζωή ψηλώνει.

Ένας κύκλος κλείνει.

Κάπου πρέπει να πούμε αντίο.

Στον τρόπο που ζούσαμε μέχρι τώρα 

πρέπει να πούμε αντίο.


Και να ψηλώσουμε.


Πιο πάνω.

Να αλαφρύνουμε. Την Καρδιά.


Αν θέλουμε να προχωρήσουμε 

πρέπει να αλαφρύνουμε την Καρδιά.




***



Ο Ουρανός από την 16η του Κριού

χορεύει αρμονικά με την Σελήνη στον Υδροχόο.

Ο Ουρανός κι ο Κρόνος 

είναι οι Κυβερνήτες αυτής της Σελήνης.

Αυτής της Πανσελήνου.



Ο Κρόνος μπορεί να σε πονάει 

αλλά μόνο για να δώσει την ευκαιρία

στον  Ουρανό να σε ψηλώσει.





Ο Κρόνος κόβει με το δρεπάνι του 

ό,τι σε εμποδίζει να ψηλώσεις.


Ό,τι εμποδίζει την Σελήνη ~ Καρδιά σου 

να ανέβει στον Ουρανό.

Να Ψηλώσει. Να πετάξει.




Στον Ήλιο και στο Άπειρο.






''η καρδιά πονάει όταν ψηλώνει''.

να το θυμάσαι μικρή μου καρδιά

η καρδιά πονάει πάντα όταν ψηλώνει

πάντα..'' *

οι στίχοι του Γεράσιμου Ευαγγελάτου*



Καλή Ευλογημένη Πανσέληνο σε Όλους!



Με Αγάπη 





Αριάνα Παπακώστα









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου