Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Άρης στους Ιχθύς* Πότε Εδώ Πότε Εκεί*







12. 1. 2015





**** Άρης στους Ιχθύς ****





Είμαι Εδώ κι Είμαι Αλλού*

Δεν Είμαι και Είμαι*

Εμφανίζω κι Εξαφανίζω*

Είμαι Δίπλα σου

Κι έχω Φύγει*

Έχω Φύγει

κι Είμαι Εκεί*

Σε Μαγεύω

κι Έχω Βαρεθεί*

Νομίζεις πως μ' Έχεις

μα

είμαι Αλλού*

Σε Κανέναν Δεν Ανήκω*

Κι Ανήκω Παντού*

Το Παραμύθι μου 

Έχω κάνει Προσευχή 

Κι Εκεί Έχω Παραδοθεί*



*****




### Άρης στους Ιχθύς ###

(από σήμερα στις 12:20 έως τις 20 Φεβρουαρίου)




O Πρίγκιπας μπαίνει σήμερα στα Νερά*




Ο Άρης στους Ιχθύς*

O Άρης στους Ιχθύς είναι Μάγος*

Ταχυδακτυλουργός*

Νομίζεις πως Είναι Δίπλα σου*

Κι Αυτός Είναι Αλλού*

Είναι Αλλού κι Είναι Μαζί σου*

Μπερδεύει και Μπερδεύεται*

Εμφανίζεται κι Εξαφανίζεται*

Έχει Εαυτούς Όσα τα Κύματα*

Η Σαγήνη Του Όρια Δεν Έχει*

Η Αγάπη Του Όρια Δεν Έχει*

Η Φυγή Του Όρια Δεν Έχει*




Είναι Μάγος*

Είναι Ταχυδακτυλουργός*

Είναι Απατηλός*

Είναι Απατημένος*

Παρασύρει*

Παρασύρεται*

Σαν την Σειρήνα τον Εαυτό Του Αποπλανεί*

Σαν την Σειρήνα Σε Καθρέφτες

πολλούς Καθρεφτίζεται*

Μοιράζει Υποσχέσεις*

Και Μοιράζει Καημούς*

Είναι Ωκεανός*

Είναι Σταγόνα*

Είναι Φωτιά*

Που Πνίγεται Σ' ένα Κουτάλι*

Είναι Πολεμιστής*

Χωρίς Σπαθί*

Είναι Ναυαγός*

Είναι Μοναχός*

Είναι Ιερέας*

Είναι Εραστής*

Είναι Ερωμένος*

Αγαπάει Πολύ*

Αγαπάει Πολλές*

Αγαπάει Πολλούς*

Όσα τα Κύματα του Ωκεανού

που πάνω του

καθρεφτίζεται*



Νομίζεις πως τον Κατέχεις

Μα Είναι Αλλού*

Νομίζεις Πως Τον Χάνεις

Μα Είναι Εκεί*


Στην Άβυσσο των Νερών Κατοικεί*

Πότε Εδώ*

Πότε Εκεί*

Δεν Ξέρει Ποτέ Που Θα Βρεθεί*

Μια Εδώ*

Μια Εκεί*

Σαν την Σειρήνα Σε Προσκαλεί*

Και Μέσα Του Θρηνεί*

Γιατί Πάνω στα Κύματα

Δεν Μπορεί Να Σταθεί*

Μια Εδώ*

Μια Εκεί*

Κι Επιμένει να το Αγνοεί*

Πότε Εδώ*

Πότε Εκεί*

Σαν Μια Βαρκούλα Μικρή*

Που στον Ωκεανό Έχει Χαθεί*

Και Σε Κανέναν 

Δεν Μπορεί Να Στηριχτεί*

Μες στην Ψευδαίσθηση Έχει Πλανηθεί*

Όμως Δεν Θέλει

Ούτε Να Το Παραδεχτεί*

Κι απ' το Βυθό Δεν Θέλει Να Βγει*

Γιατί στην Αγάπη

Δεν Μπορεί

Να Αφεθεί*

Και στη Βαρκούλα τη Μικρή

Κρύβεται

Για Να Μην Πληγωθεί*







Με Αγάπη,



Αριάνα Παπακώστα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου