Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Αφροδίτη Τετράγωνο Πλούτωνας* Άλλαξε για να σε Αγαπώ; ή Άλλαξε για να με Αγαπάς;










23. 3. 2018






ΑΦΡΟΔΙΤΗ ~ ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ*


η όψη κορυφώνεται σήμερα 

αργά την νύχτα 

στην 1: 17






Αφροδίτη μαζί με Ερμή


στον Κριό


σε Τετράγωνο με Πλούτωνα,


κάνουν την Επικοινωνία στις


Ερωτικές Σχέσεις Βαριά


πολύ Βαριά,


χειριστική


πολύ Χειριστική,


απωθημένα και μνησικακίες


ενεργοποιούνται,


τι έκανα εγώ για σένα,


τι έκανες εσύ για μένα,


τι δεν έκανες εσύ για μένα,


δεν μ' αγαπάς πραγματικά,


σε μισώ,


φεύγω,


μου λείπεις,


δεν θέλω να σε ξαναδώ,


χωρίζουμε,


σε θέλω,


υποφέρω, 


δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα,


θα εξαφανιστώ,


άσε με,


φίλα με,


διώξε με,


κράτα με,


σ' αγαπώ,


αγάπησε με,


άλλαξε,


άλλαξε,


άλλαξε*






Η Αφροδίτη όταν συναντιέται


σε όψη Τετραγώνου


με τον Πλούτωνα


λέει στον Αγαπημένο


ή στην Αγαπημένη της :


''Άλλαξε για να σε Αγαπήσω


Μεταμορφώσου για να Είμαστε Μαζί


Δεν μπορώ να συνεχίσω


αν δεν Αλλάξεις''.




Το ίδιο λέει κι ο 'Αλλος


το ίδιο λένε και οι δύο,


άλλαξε, άλλαξε, άλλαξε


για να είμαστε μαζί.




Ο Άλλος όμως δεν μεταμορφώνεται,


δεν αλλάζει,


μένει ίδιος κι απαράλλαχτος,


όπως ίδιος ~ ίδια κι απαρράλαχτη


μένεις κι εσύ...


Και τότε τι...


Η Αγάπη γίνεται Μίσος;


Γίνεται Ενοχή, Θυμός, Απέχθεια;






Θέλουμε να αλλάξει ο Άλλος


αλλά όχι εμείς*




Και ίσως όταν λέμε στον Άλλον,


άλλαξε, μεταμορφώσου,


είναι σαν να του λέμε


γίνε Τέλειος


γίνε Άμεμπτος


γίνε όπως θέλω εγώ να είσαι


δηλαδή


γίνε Θεός


Αγάπα με


Αγάπα με


όπως ο Θεός αγαπά,


απόλυτα και με αποδοχή,


(κάτι που δεν κάνω εγώ για σένα )*






Αφροδίτη τετράγωνο Πλούτωνας*


Ζητώ από Σένα


για την Αγάπη μας


να παίξεις


τον Ρόλο του Θεού


για να μπορώ εγώ να συνεχίζω


να παίζω τον ρόλο του Ανθρώπου*




Εσύ να μ΄αγαπάς σαν Θεός*


Κι εγώ να σ΄αγαπώ ως Άνθρωπος*










Με Αγάπη*


Αριάνα Παπακώστα*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου